ח"כ סטרוק: "מכניסים את האויב לתוככי הממשלה"

מהדורת הבוקר No Comments on ח"כ סטרוק: "מכניסים את האויב לתוככי הממשלה"

ח"כ אורית סטרוק בריאיון ל'קול חי': "רק בשבוע שעבר עבאס סיכל הצבעה על חוק נגד מחבלים ומפלגת רע"מ פתחה קו חם לסיוע משפטי בחינם לכל הפורעים שנעצרו – אסור להכניס את האויב לתוככי הממשלה ולתת לו את ההגה"

ח"כ מנסור עבאס צילום: דוברות הכנסת, נעם מושקוביץ
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

צילום: דוברות הכנסת, נעם מושקוביץ

ח"כ אורית סטרוק (הציונות הדתית) מסבירה את הבעייתיות שבממשלה עם מפלגת רע"מ, שצפויה להיות שותפה בממשלת בנט-לפיד: "השאלה היא לאן מדינת ישראל הולכת. האם הולכת לקום פה ממשלה שאחת השותפות היא הזרוע הפוליטית של התנועה האיסלאמית. האם אנחנו מכניסים את האויבים שלנו לתוככי הממשלה – זאת השאלה הגדולה. לא אם אנחנו נלך לאופוזיציה", אמרה סטרוק.

סטרוק הסבירה בשיחה עם בצלאל קאהן במהדורת הבוקר: "אין דבר כזה ששותף בקואליציה הוא שותף בשוליים; קואליציה נשענת על מינימום 61 אצבעות – זה לא משנה אם הן מצביעו בעד או נמנעות. ממשלה שתלויה בזרוע הפוליטית של התנועה האיסלאמית היא מוסרת את עצמה לידי אויביה. רק בשבוע שעבר עבאס סיכל הצבעה על חוק נגד מחבלים. היה אמור לעלות להצבעה חוק ששולל אזרחות ותושבות למחבלים והוא סיכל את ההצבעה על זה".

סטרוק הוסיפה: "גם אם יש לו רצון טוב מכאן ועד להודעה חדשה, הוא לא יכול לעמוד נגד הפורעים כי הם מהעם שלו. ואני לא בטוחה אם הוא רוצה. בשבוע שעבר מפלגת רע"מ פתחה קו חם לסיוע משפטי בחינם לכל הפורעים שנעצרו".



0 תגובות